Dagarna går för fort

Jaha så har det rusat iväg en massa dagar igen utan att jag kommer ihåg vad vi gjort, men jag ska försöka komma på något.
Ilördags så va det påsklunch hemma hos svägerskan Eva, massa gott att äta som alltid där.
Jag och hundarna tog en långprommis dit ca 7 km, det var kanonväder.

I söndags så gjorde vi nog ingenting tror jag, ja mer än långprommisar med hundarna, men det va ju den dan då jag fick med Peter på en 1.5 timmars prommis, hur kunde jag glömma det, haha det händer ju inte så ofta.

Måndag  jag skulle gå ut en liten vända med hundarna, men kom hem 2.5 timmar senare (lite konstigt hur det kan bli så, och så ofta också=) )
Akela passade på att bada både i Flaten och i Drevan så hon kom ju hem blöt, trött och sjövild som vanligt, men somnade snart.
Tisdag hasade runt som vanligt några timmar i skogen, sen va det ju träning på Ågesta, och det gick faktiskt bra.
Hon kan ju konsentrera sig lite längre för varje vecka tycker jag.
Såg också en stor fin räv som sprang över en plan, dock såg inte hundarna det.

Igår så körde Helene igenom 1an med mig, och gapade mest på att jag ska sluta vifta med armarna, och jag som tror att jag hjälper Akela, och så funkar det lika bra, eller bättre utan flax. hum måste träna mig själv lite mer.

Men det gick iallafall bra och Akela skötte sig fint.

Idag har vi bara kommit till morgonpromenaden ännu, men det blev en skön timme med båda hundarna lösa nästan hela tiden, och dom hade hörseln med sig idag.
Men jag fick inget kaffe när jag kom in för någon hade druckit upp mjölken, sånt är himla trist.

Nu ska jag snart ta en långis med Kenzo sen ska det klippas klor på Rindo sen styrelsemöte mmmmm
Vad trist det där lät jag ska även träna Akela, det har jag lovat Helene.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0