Åter i Stockholm

Jaha så var den här sommaren slut och man har återvänt till Sköndal och vardagen.
Kändes faktiskt skönt att komma hem igen, fast det är ju jobbigt att lämna sina kompisar.
Men vi kastade oss snabbt in i hundkompisarna här hemma, så först blev det en långis med Elin och Mirko, sen hem och äta och packa upp sen ett par timmar i skogen i Ågesta med Helene och Kenzo.
Och Akela har skött sig jättebra, har kunnat gått lös och lyssnat jättebra. Jag va lite rädd att hon skulle glömma lyda nu när vi kom hem, men ännu så länge sitter allmänlydnaden kvar, det är ju det ända vi tränat på hihi.

När vi var ute på klubben så träffade vi hundkochen Fredrik Sten, en riktigt trevlig prick, vi undrade om vi kunde hjälpa honom med något ;) men han tyckte han hade koll på läget.

Nu ska här duschas och slänga mig på en skön säng och titta på tv.

En liten bild på Kellie


Så här snygg va Akela ca 2 timmar efter utställningen i Söndags, jag som hade en liten förhoppning att jag skulle slippa bada om henne till utställningen nu på söndag=)

Kramisar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0