Jag är lite snurrig=)

Ha ha nu har jag gjort bort mig IGEN=)
Jag har ju sagt hela tiden att Akela ska ställas ut den 15 /8, så igår fixades ju hunden till så hon var ren och tassarna tillklippta mm.
Och isäng tidigt blev det.
Och upp kl 6 nu i morse, rasta hundar och packa ihop allt som ska med, kaffe och mackor och sånt.
Kommer ju faktiskt bara några mil när jag tar upp paprena och läser SÖNDAG, vi är ute och påväg fel dag, herregud jag vet inte vad jag har fått lördag ifrån;( men detta måste bero på att jag nu fyllt 45 år=).

Så nu sitter vi hemma igen och ska dricka vårat kaffe och äta våra mackor.

Ja Peter ja, han kommer tracka mig i flera år frammåt.
Snacka om snurrig. Tur vi inte kom ända fram;)

Stora kramar från oss
Imorgon gör vi det på riktigt, då åker vi hela vägen och ställer ut henne=)


Kommentarer
Postat av: Monica & Rudolf

Ja, så det kan gå. :-)



Hoppas det går bra för er imorgon. Vi håller tummar och tassar.



Kram

Monica & Rudolf

2009-08-15 @ 08:09:34
Postat av: ewa

hahaha, jag är inte det minsta förvånad...typiskt dig, hihi...Lycka till imorgon! kram

2009-08-15 @ 11:26:00
Postat av: steffy

du är inte sann.. hahaha..

2009-08-15 @ 18:20:39
Postat av: Susanne

Ja va ska man säga :)....vet faktiskt inte:)

Du e inte klok....är det verkligen åldern

2009-08-16 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0