Händer inte mycket här

Nu har det blivit Torsdag igen, Vårat trädäck blev klart i Måndags sånär som på 2 plankor som ska sitta på sidorna.
Och vi är så stolta och glada över att det är klart, va ett jäkla hästjobb att få till det=(
Så nu ska vi bara masa oss iväg och köpa det sista för att få dit dom också;) men vi orkar liksom inte ta tag i det;) så är det alltid med oss, det blir liksom aldrig riktigt klart, men vi kan skylla på att det har regnat lite varje dag nu.

Förövrigt har det inte hänt så mycket alls, Igår hade jag och Peter bröllopsdag 14 år, det firade vi med att gå på bio och äta kina mat tillsammans med Susanne och Håkan och Mathilda och Marcus, jätte trevligt och jättegått, åt så jag höll på att spricka=)

Idag på fm så har jag och Sus varit på Västerviks bk och tränat både lydnad och agility, och min lilla rödtopp skötte sig jättebra så jag kom hem och anmälde oss till en Lk1 i Haninge i September, kanske något hastigt bestämt men men jag har ju 3 veckor att träna på, kan ju erkänna att vi har latat oss under sommaren med bara enstaka pass av träning.
Men nu är det ju snart tillbaka till verkligheten igen, vi åker hem om en vecka så då får det bli allvar igen.

På Lördag ska vi åka upp till Norrköping och ställa ut Akela, Hon har ju fått tillbaka pälsen nu så jag hoppas att det ska gå bra, vi kan ju iallafall få en 1a tycker jag=)

Kramar från oss

Kommentarer
Postat av: steffy

Bra att du anmält dig, hård träning när du kommer hem. Håller tummarna för akka på lördag :)

2009-08-13 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0