Akela har blivit burhund

Jäkla ben, hon är fortfarande rejält halt ;)
Så hon fick ligga i bur igår em, under stora högjudda protester kan jag lova. Hon kunde inte förstå hur vi kan vara så elaka mot henne ;) lilla stumpan
Hämtade senare kompostgaller hos Elin, blir ju lite större så hon kan sträcka ut sig, så där har hon varit fängslad i natt.
Men hon sov till ca 5 och kl 6 tog jag ut henne för att göra morgon toalett, sen bära upp henne igen.
(skulle behöva en hiss)
Klockan 8 kom min underbara granne Elin och bar ner henne så båda hundarna kunde få komma ut.
(Jag kan inte bära henne ner pga dålig rörlighet/styrka i ena fotleden, men upp kan jag)

Jag har också petat i henne värktabletter som också är antiinflamatoriska eller vad det nu heter.haha

Vi kommer inte springa till vet nu, utan avvaktar och ser åt vilket håll det går.
Hon är ju lika glad som vanligt och lika hungrig också.

Nu håller vi tummarna för att detta blir bra, för det här är jättetråkigt.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej.



GRATTIS till utställningen. JÄTTEKUL!



Hon har säkert bara stukat till benet lite så det går nog över snart.



Kram

Hemmaveterinären Monica :-)

2009-12-15 @ 06:52:49
Postat av: carina

SUPERGRATTIS! till den fina placeringen ni var sååå duktiga jag är impad såg ut som ni alltid visar upp er!

Nu får ni vila ordentligt så tösen blir hel igen.



/C

2009-12-15 @ 08:53:43
Postat av: carina

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!



önskar Carina Olle & Diva

2009-12-23 @ 10:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0