Anmält till 2 utställningar

Jag kan lova att vi tog det lugnt igår, läste och tittade på tv hela dagen. Ja bortsätt från ca 1.5 mil i skogen då da=)

Och morgonprommisen idag blev åter igen blåbärsplockning, vi ska göra en paj när Eva kommer.
Blev lite rastlös nu då det har varit så lugnt i över ett dygn, så jag satte mig och anmälde Akela till 2st utställningar.
Norrköping och minnesutställningen i Vallentuna.

Kellie är nu i sluttampen på sitt löp, och det är ju jätteskönt, men tror att det snart är dags för Akka i stället,
dom beter sig inte som några "fina" flickor inte


Så här ser det ut mest hela tiden=)

Nu ska jag göra klart pajen
Kramisar från oss

Kommentarer
Postat av: steffy

haha va roligt de ser ut att ha.. när är de i vallentuna då? kram

2009-07-22 @ 14:35:06
Postat av: Monica & Rudolf

Hej på er.



Hos er verkar det gå livat till. :-)



Hos oss är det ganska lugnt då Rudolf haltar för tillfället.



Vi är anmälda till utställningen i Nyköping. Synd att ni inte skulle dit.



Ha en fortsatt trevlig sommar!



Kram

2009-07-25 @ 17:38:34
URL: http://www.gyllenbrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0