En salig blandning

Så har det nu rasat iväg en massa dagar igen.
Eva (Peters syster) kom ju hit förra tisdagen, och vi har haft jättekul, pratat mycket strunt, varit ute på promenader tills hon hade blåsor på hela fötterna ( ingen hundägare alltså) plockat blåbär och svamp, ätit gott i för många dagar (trodde jag skulle sricka till slut) Och så vårat årliga spel med Millis och Stefan, Pictionary, och det är alltid samma diskutioner om vilka regler vi kör efter=). Men kul som tusan är det.

Sen på lördagen så var det ju utställningen i Norrköping (blandis).
Det var jag och Susanne som stälde Kellie och Wilma.
Och som står i tidigare inlägg så gick det ju så himla bra för oss=).
Susanne hade stor problem med att hålla i Akela utanför ringen ( hon är ju ruskigt mammig) och gillar inte när jag går ifår henne. Så när Kellie kom 1a så blev ju jag så himla glad och hoppa ju och tjoade runt, kanske inte så klokt, för Akela blev ännu tokigare och höll på att släpa in Sus i ringen haha vilken syn =) hon är stark den lilla loppan

Eva tog bussen hem från norrköping till sthlm.
Sen trodde jag det skulle vara lugnt men nej då, Therese skulle tomma sin lägenhet i Västervik, och var tror ni alla saker hamnade?????

Jo här, på min tomt:( gissa om vi hade lite att stå i, och mitt under en storrensning så blev det spöregn, då kastade vi in allt i hallen för att sedan bära ut det igen och fortsätta rensa.
Men efter många turer och ännuflera skratt så fick vi in allt i huset, för att nästa dag bära ut det igen och köra det till nästa ställe, ingen kan säga att min dotter kan planera, hon lever helt efter mottot att det löser sig.

Sen har hon och Hanna bott här tills igår onsdag, då vände dom hem till stockholm igen, och jag har varit helt slut efter sista veckan.

Här är Tessan och Hanna som måste ha det bekvämt för att se film, bäddat på vardagsrumsgolvet, och en pizza i knät haha Jag och hundarna satt i soffan

Tror att Akela har ett alvarligt samtal med Hanna här.

Kram från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0