Akela ÄR ett monster


Igår så var jag ute med Kenzo, och jag kan lova att han har svarat bra på medicinen han fått, en helt ny supertokig kille som var så full av energi så efter en timme ute så var jag helt slut, haha men så underbart, så nu håller jag tummarna för att han ska fortsätta må så här bra=)

Sen fick lilleman sin runda och sen mina så klart. Ett sabla traskande.

Men när jag och hundarna gick ut på em så satt det en liten talgoxeunge på stigen, och Kellie blev ju genast överlycklig och ska vårda den men pussar och snusningar och små små knuffar, hon är så mysig med alla bebisar som hittas ute.
Men sen kommer Akela fram och ska ... ja inte vårda iallafall, hon öppnar käften och suger in hela fågelungen i munnen, vad är det för hund jag har???? men jag får ut den lilla stackarn oskadd så den skuttade därifrån i full fart.

Efter den lilla händelsen så tog vi en skön 2 timmars prommis, sen hem till tvn och titta på sista avsnittet av cityakuten, min älsklingsserie lägger dom ner=( sorgligt men men.

Nu ska jag fortsätta dagen med att valla runt mina bonushundar, och sen till Tandis och laga en trasig tand. ucsh

Glömde nästan  Grattis till min dotter Therese som fyller 21 år idag, Hur kan barnen bli så gamla när inte jag åldras lika mycket, haha

Kram till alla

Kommentarer
Postat av: steffy

stackars lilla fågelungen, du får lära henne lite vett, man kan inte äta upp allt man får tag i :)

2009-06-16 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0