Bara lite bilder

Nu borde jag snart börja packa, jag och hundarna åker ju till landet på fredag och kommer ju inte hem på 2 månader, så skönt så, men jag lägger in lite bilder i stället .

Här är tjejerna som inte spar på krafterna, fullt ös

Tänk att den här Kellie hon gör vad som helst för en godis=) Hon borde ha hetit Hungran

Och Akela måste ju visa att hon kan ju också konster, hihi

Puma trodde att dagens tema för promenaden var maskerad, här iklädd gräs i mängder.

Ha nu en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Monica & Rudolf

Hej.



Du kommer väl hålla oss uppdaterade under sommaren också?



Ha det så härligt.



Kram

Monica & Rudolf

2009-06-17 @ 23:00:49
URL: http://www.gyllenbrun.se
Postat av: carina

Ja jag säger det samma gillar ditt bloggande, hoppas du har tillgång så vi inte behöver sväva i ovisshet om dina äventyr i månader....alldeles snart kommer jag också igång med bloggande är nu inne i slutspurten av mitt pluggande och får mycket tid med träning stackars Diva....Olson är helt nerrakad och verkar gilla detta stort han är som en valp och skuttar runt och visar sig. Trevlig Midsommar!!!Och ha en Härlig Semester!! /C

2009-06-18 @ 09:10:09
Postat av: steffy

Va duktig du e du lärde dig snabbt hur man lägger in flera bilder :) ses imorrn hoppas min vovve inte gör allt för mycke bus. kram

2009-06-18 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0