Idag är jag jättepigg

Jaha den här sonen som skulle komma i går, han fastnade i Västervik och glömde sin mamma;( och han som skulle handla godis till mig.
Men han dök upp idag iallafall=) glad mamma då hihi

Kanske tur han inte kom igår för jag var supertrött och ramlade i säng vid halv 11, och sov som en sten till halv 8 i morse, med några undantag för att sparka bort en Akela, som trots att vi har en 180cm bred säng envisas med att sova i min säng, helst på mig. Så jag är ganska van att vakna som ett ihopknölat gem på mornarna, så det tar sin tid innan jag rätat ut min stela kropp. hihi

Men jag vaknade ju pigg i morse och tog hundarna på en 5km med tillhörande simmning ( för hundarna) och idag kunde dom skena lösa ett tag utan att vinda vilt, så skönt.
Sen när vi kom hem så bakade jag matbröd och löste melodikrysset med telefonkontakt med Peter (som ju är kvar hemma) och med min mamma som är på öland, det är ett himla styr när alla är på olika håll, men kul, och vi klarade hela. Har ju också hunnit läsa och slåss med ogräset.

Nu har Fredrik och Henke hämtat hundarna, och åkt å badat, så jag slapp en prommis, faktiskt ganska skönt ibland.
Om ett tag så ska vi iväg å grilla hos Leffe och Ewa. Och hundarna ska ju självklart med.

Ha det bra i sommarvärmen nu
Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0