Nu är det slutfestat


Jaha så var det Söndag igen, och vi har överlevt studentfester och födelsedagsfester +dagens familjefest med hyresgästföreningen.
Vi har ätit gott och gratis =) i 4 dagar nu, så man längtar nästan efter något enklare nu, hihi
Fast jag kunde ju nätt å jämt äta på dom 2 första festerna pga jäkla migrän som vägrade släppa, den satt i från onsdag till Lördag fm, så alkoholen fick man ju också avstå ifrån, men vatten är ju också gott.

Efter dagens fest åkte vi till kyrkan (inte så välbesökt av denna familj) för att lyssna på Sanna ( min systerdotter) som höll en liten konsert där. Hon pluggar på Musikalakademin i Norrland, så nu är hon hemma över sommaren och då måste man passa på att njuta av hennes sång. Hon är så jätteduktig på att sjunga så man blir riktigt stolt över att vara moster till henne.

Sen tog vi oss iväg till röstningslokalen.

Efter det så tränades det med Akela och Steffy och Puma.
Men jag fattar inte varför Akka inte kan slänga sig i backen när det är läggande under gång, hon är nog tvungen att tänka hur hon ska göra=) Annars gick det ganska bra.
Vi får ju hårdträna nu inför Onsdagens tävling, och på Torsdag ska vi ha en träningstävling med kursen vi har gått.

Nu ska här slappas framför tvn

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Monica och Rudolf

Hej på er!



Vill önska er lycka till på onsdag. Tror tyvärr inte att vi kan komma och hejja men jag håller tummarna allafall.



Kram

Monica & Rudolf

2009-06-07 @ 21:00:48
URL: http://www.gyllenbrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0