Tråkigt med regn :(


Nu har vi helt klart hamnat i en stadie av regn regn regn, och det är ju så himla tråkigt.
Min sabla huvudvärk håller i sig utan längre stunder av uppehåll, så jag skyller det med på vädret.

Men vi har iallafall gått en långpromenad med Steffy och Catrin nu på morgonen, så hundarna sover gott nu.
Igår var vi på studentfirande hos Tobias ( min ena systerson) det var himla trevligt, med gott att äta och dricka för dom som ville det.
Och idag ska vi iväg på andra systersonen Kalles student.
Och i morgon är det en annan fest, på söndag ska jag vara med och fixa en fest för området vi bor i. Jag tycker inte det är så kul när allt kommer på samma gång :(

Nu får ni ha det så trevligt i det tråkiga vädret.
Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Snacka om att vara busy :))

Tror du somnar ovaggad på kvällarna. Ha en trevlig helg, jag hoppas vi träffas något nästa vecka. Då är, hoppas jag allt studentspecktakel över :)

2009-06-05 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0