Struldag

Blev väckt kl 7 i morse av att min mamma ringde och talade om att jag skulle plocka ur hennes kyl (hon har åkt till Öland).Förkyld som tusan är hon så jag fattade inte ens att det var hon som ringde, utan jag var som ett frågetecken, nyvaken och lyssnar på någon som pratar om lax, broccoli, avokado mm. haha vilken start på dagen.

Sen när jag och hundarna vaknat till gick vi ut på en långpromenad, jätteskönt hade vi det.
Kom på att jag var ju tvungen att hitta någon BK att göra Akkas MH på, så nu har vi anmält oss till Gamlebys bk i småland (vi rymmer ju snart för sommaren ner till Ankarsrum) men när jag ska skicka iväg anmälningsavgiften så visar det sig att min bankdosa har dött. Ringde och frågade om man kunde återuppliva den på något sett, men se det gick inte utan jag va tvungen att ta bussen till Farsta och byta ut den, Jag blir så trött när inte saker funkar.

Efter det var jag nere och plockade i ordning i lokalen efter gårdagens jippo, passade på att tömma den kylen också, så min kyl är välfyld nu;)

Nu är jag hemma från utflykten till banken med en ny fin diggipass (vilket namn=)). Ska göra ett nutt försök att göra av med pengar , då funkar inte internetbanken alls, tekniskt fel=( surar nu.
Kanske inte är meningen att jag ska försöka komma med på MH där.

Nä nu ska jag gå ut i köket och se om jag hittar något gott att tugga på.
Ha en bra kväll nu.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken Kul blogg ja hitta då :)....ja ja tycker också att saker o ting ska funka.När ja skulle sätta mej med lite kontorsarbete för en vecka sen så hade vår relativt nya skrivare/fax fått ett nytt konstigt liv efter ett åskväder så de va bara att åka till stan o köpa ny :(....ska kolla mer på din blogg sen när ja har tid.

2009-06-08 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0