Solen är här!!!!!!!!!!!!!!!!

Efter att jag igår blev ensam här så gick jag och hundarna till Susanne och Håkan, och som vanligt när jag trampar iväg så kommer ju regnet, mutter mutter=(. Men efter en timme så kom faktiskt solen tillbaka och vi kunde sitta ute och njuta av tomten dom har, och den är det ju inga fel på.
Akela kunde springa lös och bada och härja runt som hon ville.


Men hon gillade inte när Sus stängde dörren så hon inte kom in=) hur hon än försökte att pressa sig genom kattluckan. Lilla skruttan=)

När vi sedan kommit hem och skulle gå å lägga oss, då va Akela så trött så hon följde inte ens med mig upp till sovrummet, och jag som är van att trängas med henne i sängen.

I morse vaknade jag 6.30 på tok för tidigt, men men kvart över 7 så tog vi oss en lååååång prommis i skogen och så fick dom simma med.

På em så åkte jag och Sus in till Västervik och köpte en massa blommor som nu faktiskt, efter mycket stön och stonk har hamnat i krukor. Men som vanligt så saknades ändå blommor hihi blir vist aldrig nöjd=)
Vi har också hunnit med ett par prommisar till i skogen, sista vändan så passade båda hundarna på att rymma ifrån mig:( Akela var borta i 3 minuter och Kellie hela 6 minuter.

Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Elin & Mr M

Ni verkar ha det bra där nere, skönt!och en bra midsommar verkar ni oxå ha haft, ännu härligare!:-) Tråkigt utan promenad sällskap här uppe:-(/Kram Elin & Mr M

2009-06-23 @ 19:53:49
URL: http://akjasmirko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0