Promenader


Fan matte vad du är grinig, varför får jag inte äta upp det, skit är ju gott.
Skulle tro att det är så Akela tänker varje gång jag kommer på henne med "förbjuden" föda=) men hon har absolut inga smaklökar denna tjej, hon får i sig allt som jag INTE tycker hon borde få i sig, och sen stinker hon skit vid varje andetag.


Kellie tycker att det är på tok för varmt för att tjoa runt i skogen, så hon lägger sig på svala ställen så fort hon kommer åt.


Ja Akela svalkar sig hellre i lervatten, men det är faktiskt svårt att inte le när man ser henne skena runt som en toka .


Och så här blev resultatet av den roliga stunden, men tänk att då kunde jag hålla mig för skratt.
Ja det här var gårdagskvällens prommis och det är ju inte så kul att veta att denna skitgris kommer sova i min säng, som dessutom är renbäddad med vita lakan=) undrar hur jag tänkte när jag valde dom?

Men så blev det ju Tisdag och vi vaknade redan vid 7 så vi hann ta en riktigt långis på morgonen innan värmen förlamade oss.


Blev simmning för Akela så nu är hon ju ren igen (men det är inte min säng)


Så hon ser ut när hon är blöt, som en mager hittehund


Och till hur den här ser ut sen då haha


Den här lilla varelsen som lyssnar till namnet Rocky och tillhör mina grannar Millis och Stefan,  han är den hemskaste hund som finns om man frågar Akela, hon kryper för honom och har tillochmed kissat på sig när han morrat åt henne. 

Nu ska jag ut å sätta mig i solen igen och läsa, det har faktiskt kommit ett moln på himmelen=)

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0