Bara latar mig=)

Ja nu har jag kommit in i läsartagen igen, det händer så fort jag kommer hit=)
Men har ju även jobbat "lite" med allt ogräs, och med det har jag att göra hela sommaren och inte blir jag av med det iallfall. Det är vid dom här tillfällena som jag önskar att jag hade råd att asfaltera hela tomten, jag älskar inte att vara pysslig på det viset, och blommor kan man ha i krukor, hihi

Jobba hund har det heller inte blivit så mycket med, i onsdags så tränade jag lite med Akela men det va lite, men det vi tränade utförde hon ju bra, så då tyckte jag att jag kunde återvända till slötillvaron igen=)

Det låter på mig som om hundarna inte gör något alls, men vi har som vanligt flera timmar som vi går i skogen varje dag, så dom lider inte, och dom är ju ute på tomten från morgon till kväll.
Men det går inte att ha någon av dom lösa i skogen, dom tycker att dom kan springa som dom vill och lyssnar inte, så då får dom gå i koppel:( och det är jättetråkigt att gå med dom i koppel.
Jag är ju rädd att dom ska springa på vildsvinen i skogen, Kellie gjorde det för några år sedan och då var jag livrädd.
Men dom kanske lugnar ner sig lite när dom vant sig vid skogen här igen.

Nu ska jag laga mat, och så kommer snart Fredrik hit (yngsta sonen,snart 20 år)
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0