21 årig dotter som får tänder är allt annat än kul att umgås med


Tänk er en mardröm som går ut på att umgås en hel dag med sin 21 åriga dotter som har tandvärk och är dålig i magen=) så har jag haft det hela dagen, haha och till det tvättstugan, det kan nästan inte bli värre. Men jag älskar henne ändå, och det är inte lätt att få visdomständer, och den ena växer fel så den måste hon operera bort, så lite synd är det ju om henne.

Men som tur var så räddade Steffy mig, vi åkte till Ågesta och tränade, vi skulle bara åka en liten stund, men vi va borta över 3 timmar, hur tusan kan tiden bara rusa iväg så där?
Men vi körde igenom momenten i 1an, med halvfart, Akka hade mest problem med vad andra gjorde, framförallt Puma.
Fikade lite sen såg vi att några hade satt upp en hel bana med agilityhinder, så gissa vad vi tränade på sen=) ja inte var det lydnad iallafall. Men kul som tusan hade vi, och Akela klarar alla hinder utom gungan, kan ju bero på att vi inte provat den ännu Hihi men det kommer sen.
Så efter ett tag så flåsade jag lika mycket som Akela, jag är på tok för otränad för att kuta runt som en vilsen höna och dessutom hålla reda på hundskrället som är som en raket runt, men gud vad hon gillar det, passar ju henne som är så skuttig. Steffy ska få köra upp henne ordentligt efter sommaren sen får dom sköta den tävlingsdelen om Steffy vill tävla henne.

Kommentarer
Postat av: steffy

självklart vill jag de :)

2009-06-09 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0