Varmt som tusan


Så här glad är Fredik över att vara i Ankarsrum=) Han är min "lilla" sprattelgubbe

Inte kan man klaga på vädret inte, varmt som tusan är det, och det märks på hundarna också.
Så våra långprommisar har vi lagt på hyllan för ett tag.
Igår tog vi en prommis till Susanne och Håkan mitt på dagen, och dit är det bara 1.5 km men jag trodde att jag skulle svettas ihjäl innan jag kommit fram=) hundarna badade och jag orkade inte byta om så jag badade benen hihi

Idag har jag varit i slagsmål med min j...a klätterros, den har vuxit så mycket att delar av den låg på marken, så det var ju bara att gå i närkamp för att binda upp den, och det säger jag, hade den inte varit så himla stor och taggig så hade jag klippt ner hela skiten=( den gav sig på mig åt alla håll, så jag har rivmärken på hela armarna och ett flertal taggar i fingrarna som  blödde och gjorde ont, stackars mig, ja ingen ska ju anklaga mig för att ha gröna fingrar iallafall.



Trots värmen så tycker ju Akela att det ska kastas boll.

Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Monica & Rudolf

Hej på er i sommarvärmen!



Det låter som ni har det jättehärligt där nere. Själva har vi 3 veckor kvar innan semester.



När var det MH för er del? Ska bli spännande att höra hur det gick.



Kram

Moncia & Rudolf

2009-06-29 @ 21:39:46
URL: http://www.gyllenbrun.se
Postat av: Anonym

nice blogg!

2009-06-29 @ 22:02:13
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: simone

Vilken vacker hund :)

2009-06-29 @ 22:32:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0