En helg till är slut


Ja så har det ramlat iväg en massa dagar igen. Det har blivit  många långpromenader som vanligt, och bara ett träningstillfälle då vi la full fokus på linförighet, läggande och ställande inget annat. Och det gick jättebra.
Ska anmäla oss till flera tävlingar så det är ju bra då om vi lägger lite tid på detta med att träna då;)

I lördags fick Peter för sig att vi skulle åka till Västerås och titta på gammla raggarbilar, kul kul 25 mil i bil, och det va inte ens kul:(. Men som tur va så hittade jag en stor godisaffär längst vägen, så det blev en stor (2,5kg) påse haha
Hundarna va så klart med.

Igår firade vi Daniel, han fyller 25 i dag. Så ett stort grattis till min son Hurra Hurra
Efter firandet, kaffe och bullar mm så skulle jag ta en riktig långis med hundarna som varit ensamma hemma, kommer en bit in i skogen då jag av någon anledning tittar ner på mina fötter och ser att jag har på mig olika skor:)
då vände jag och gick hem, men  jag skrattade gott så tårarna rann, Peter bara skakade på huvudet och menar att man kan vänta sig vad som helst av mig. hum.

Nu på morgonen har jag och Elin varit ute en timme. Nu ska jag äta frukost.
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0