Hjärnsläpp

Nu har jag änat hela dagen åt att springa runt ute i blåsten med hundar, Akela har fått 2.5 timme Kellie 1.5 timme och Keneo 1timme.
Så nu satte jag mig vid datan och latade mig, och innan jag vet ordet av så har jag anmält mig och Akela till 2 LK1 i början av Juni, det måste ju räknas som hjärnsläpp, eller??

Eller kanske kan bero på att jag va tvungen att bada fötterna i Drevan när jag konstaterade att Akelas röda boll inte flyter:( och snål som man är så trippar man ju ut i vattnet för att hämta den, medans hunden står kvar på stranden och blängde.
Men hon passade på att skaka av sig en massa vatten över mina skor och strumpor hihi.
Så jag fick gå i både sandiga och blöta skor, hon är bara underbar.

Glömde skriva förra gången att Akela faktiskt har hållit apporten i ca 3sek !!!! jippi vilket framsteg =)
Det lilla livet som kan stoppa vad som hälst i munnen, men kan inte sitta med den!? Men hon kan gå fot med den, så det är ju synd att det inte räknas.

Nu ska jag äta lite sen är det Dags för Kellie och Mirko att få sig en promenad.

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej.



Vad kul med två tävlingar till. :-) Jag antar att du inte tänker berätta var eller när de är?



Kram

Monica & Rudolf

2009-05-07 @ 22:49:34
URL: http://www.gyllenbrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0