Inte lätt att vara rolig inte

Nu har jag och Akela tränat lite under Elins översikt.
Idag låg mycket fokus på att Akela gärna släpper kontakten i fotgåendet, så då kom Elin med den ljusa iden att jag skulle Skutta runt och leka med leksaken och riktigt reta henne att hon inte belönas när hon gör fel....
jättebra ide, och funkar ju när Elin visar, men jag som är som en skadeskjuten älg  lyckas ju snubbla över Akela och göra en snygg vurpa=) hamnade på alla fyra, asgarv blev ju det.
Sen enades vi om att det går bättre om jag låtsas äta upp godiset i stället, så jag ska noga välja sånt som är gott för mig för jag kommer väll av misstag stoppa det i munnen, haha

Tränade lite annat också, så som helomvändningar som hon också segar på.

Såg också att rubriken på bilden under är ju fel=) ska ju vara vad vore livet utan VATTEN
Inte mycket som är rätt här inte

Ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: carina

Visst är det skoj att inneha förmågan att roa andra.....



/C

2009-05-22 @ 14:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0