Måndagsträning

Igår va jag och Akela ute på klubben med Elin och Linda.
Hon har ju helt blandat ihop ställande och läggande så det får vi ju träna ordentligt på.
Linförigheten gick därimot jätte bra.
Inkallning och hopp är ju heller inga problem mer än att hon har fått för sig att hon ska bita i min tröja när hon vänder upp, och det är ju ett stort problem, nu blev det ju lite rörigt igen hum, menar att hon sitter kvar fint, kutar/ hoppar med bra fart, sen kommer då ingången med bitandet. det ska vi träna vidare på ikväll.
Platsläggandet är inte något problem,men igår när Elin och Linda gick å gömde sig i skogen så ville hon ju helst springa efter, så hon låg oroligt, men kvar. Jag gick å belönade flera gånger så hon klarade det iallafall.
Apporten pratar vi inte om.

Sen hade vi lite uppletande, hon springer ju ut som en raket sen letar hon, plockar upp, springer å byter och vill inte komma in med något alls, så jag får kuta som en liten hare för att locka med henne.
Men hon tycker det är jättekul, tur att någon tycker det av oss.

Nu har vi varit ute och tjejerna ligger utslagna på golvet, det är härligt tycker jag. Och det är städat och fint här hemma, så jag kan lata mig tills det är dags för klubben igen.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0