Skulle vi träna????


I går så åkte jag och Steffy ut till Ågesta för att köra lite lydnad, jag måste ju tränas i att bli kommenderad, och det gick faktiskt riktigt bra tycker jag.
Efter det träning så roade sig Puma och Akela med att springa runt som 2 tokar, Puma blir så sur när hon inte hinner med, så hon bara skriker rakt ut, haha lilla gumman :).

Nu har jag och Helene och Angelíca varit ute 1.5 timmar, så skönt så , och Akela har badat och skitat ner sig som vanligt, men oj så lycklig hon är då.

Snart ska jag ut och bli kommenderad av Helene, då vet jag att jag blir så himla nervös igen, men ska jobba hårt på att slappna av, hur man nu gör det haha

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0