Tävlingsdebut

Ja igår kväll så var det då dax för våran första tävling.,på ssbk. Jag var så nervös så jag trodde jag skulle få hjärtstopp,haha.
Vi startade som nummer 7 och det gick ju inte så bra, men skrapade ihop 119 poäng, så det är bara att börja träna nu då, så man kan försöka igen.

Men det är jätteskönt att ha detta gjort, och jag är ju jätteglad att jag inte snubblade eller gick av planen i panik:).

Och allt detta för att jag slog vad med Fredrik föe en månad sen, att om han klarade körkortet på första försoket så skulle jag tävla. Och jag lovar att jag var säker på att han skulle kugga teorin, men nej då, han klarade det.
Så allt är hans fel:)

Poängen blev
platsliggande 10
Tandvisning 10
linförighet 6
Läggande 5
inkallning 7.5
Ställande 0         Det enda hon kan ordentligt:(
Apport 0
Hopp över hinder 8
Helhet 7

Ja det kunde ju varit värre, vi kom ju inte sist iallafall.
Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: carina

GRATTIS! till tävlingsstarten! Vad skoj att ni har en blogg.

Och du visst är det skönt när man har någon att skylla på...hihi



/C

2009-05-02 @ 05:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0