Flaten runt är långt, hihi


Idag va vi lite slitna efter gårdagens utflykt, hihi så Jag sov till halv tio. Vaknade när Peter kom in med hundarn som ju genast studsade upp i sängen och pussade god morgon . mysigt mysigt.

Måste ju berätta vad Kellie vann igår: Plack off, glycosamin, en stor tasstrasa, duschshampo (till matte) och en hel del tuggben och kex, Så måste säga att blandis har bra priser.

Jaja som sagt seg förmiddag, men vid tvåtiden kom jag iallafall ut, skulle ta en helvlång vända var tanken. kom hem halv sex,
Vi gick Flaten runt, sen stannade vi vid ett fik (Torpet) i Orhem, dit fick Peter ta bilen och komma och utfodra mig med lite Äppelkaka och lite vätska. Vi hade då gått ca 1 mil.
Med sig tog han också Stina och Nova, så efter utfodringen tog jag och Stina en timmes prommis till. hem

Sen hinner man hem, svettig och trött, Då startar Peter prata om att han är hhungrig, jag som bara ville lägga mig och pusta ut. Det blev korv med bröd, det  va vad som  fans i kylen som gick fort att göra utan att behöva gå dom 100 meterna till affären.

Nu ska jag titta på en film och bara ta det lugnt resten av kvällen, hundarna sover som små barn och ska bara få en väldigt kort vända i kväll.

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0