Varför????????????????

Då var det helt plötsligt Onsdag igen och solen skiner och det är jätteskönt ute.

Igår hade vi kurs igen, vi startade med en platsläggning med Kentas gäng och det gick jättebra.

Sedan skulle vi börja med en plats med mitt eget gäng, och vad gör hon? STÄLLER sig, fan fan det har hon aldrig gjort, varför ska hon starta med det nu?? blir så sur så. men vi ska backa tillbaka till först början, och jag vet att det inte är något att sura över men men


Sen nästa varför är, varför jag blir så himla nervös så fort någon ska kommendera mig, blir helspänd och låter och går som jag aldrig gör annars, och Akela ser ju självklart ut som ett frågetecken och det är ju inte konstigt när matte helt byter skepnad till ett monster eller nått.
Så nu är ju nästa att alla jag träffar ska kommendera runt mig, så jag kan lära mig att slappna av.

Nu på morgonen så har jag, Steffy och Catrine  varit ute 1.5 timme, så hundarn har busat och badat och gjort slut på all energi, härligt.
Jag och Steffy tog även å kommenderade igenom ettan på varandra, så den träningen startar frånochmed idag=)
Men Akela reste sig på platsen igen, men det glömmer jag nu och backar bara tillbaka:)

Ha nu en trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0