Träning och lek

Den här veckan så har det blivit en del träning och långa promenader i det härliga höstvädret.
Jag har haft Kenzo på promenad varje dag, så jag har gått mellan 4-6 timmar om dagen, tacka tusan för att jag sliter ut skorna fort;)
På utställningen i Nynäs förra veckan så hade dom ju ett stånd för Arrak kläder, och tro det eller ej men jag har blivit en lycklig ägare till en grå fin jacka från dom, och Peter blev 2000 fattigare haha


Läggandet går bättre och bättre

Apporten tas och hålls

Hon kan gå fot men tycker fortfarande att det bliir tråkigt efter ett tag, Tror hon tycker det går för långsamt för springer man hela tiden så är det såååååååå roligt. Den lilla tjejen vill ju leva livet i fart och fläkt ;)

Fånga bollen behöver vi inte träna på för det sitter klockrent =)


Ser ut som hon har lila näsa

Och så här lång är hon stående på bakbenen hihi

Hon har fått för sig att det här funkar som utgångspossition, vi är inte riktigt överens om det men hon tycker det funkar bra hihi
Vi har ju också plockat över 1.5 kg trattkantareller mums
Nu ska vi snart gå ut på en långis, ska hämta Kenzo först, han ska vara hos oss hela dagen så det blir ju spännande hur det ska gå.

Ha det bra nu


Kommentarer
Postat av: steffy

Det ser bra ut nu klarar du nog ettan på lördag :) kram

2009-10-03 @ 22:05:21
Postat av: carina

Härliga bilder! känner väl igen kroppsspråket...på den fyrbente.

/C

2009-10-04 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0