Dåliga nerver vid tävling :(

Usch och fy och blä vad jag tycker illa om tävlingar, jag blir ju som ett nervvrak och pälsbollen rödtopp fattar ju ingenting då :( Och det är ju inte alls konstigt.
igår nollade vi det mesta, läggande stog hon, ställande låg hon och apporten tittade hon inte ens på.

Så nu är jag fortfarande skitsur på mig själv så jag har inte ens kunnat sova i natt.
Kan man peta i sig lugnande före tävling eller kanske en wisky. hihi ;)

Antingen ska jag helt skita i detta eller så ska jag anmäla mig till massa tävlingar, vet inte ännu.

Ha det så bra, Kram

Kommentarer
Postat av: Monica och Rudolf

Men vad du håller på...det är väl inget att bli sååå nervös för? Tävlingarna är ju inget livsviktigt egentligen men jag tycker du ska anmäla dig till en massa så du vänjer dig.



Jag bjuder dig på en stark drink innan nästa tävling. :-)



kram

Monica & Rudolf

2009-09-10 @ 10:08:43
URL: http://www.gyllenbrun.se
Postat av: steffy

anmäl till massa tillsammans med mig :)

2009-09-10 @ 13:54:24
URL: http://pumasliga.blogg.se/
Postat av: carina

Anmäl det går över säger de vise.

/carina & Diva

2009-09-10 @ 14:21:31
Postat av: Elin & Mr M

Det finns bara ETT svar på den frågan som du ställer sig själv! ANMÄL dig till massor med tävlingar!:-) Det kommer att lossna det är jag säker på!:-) sen ska vi nöta med kommendering till förbannelse!hihihi/Kram

2009-09-15 @ 18:02:17
URL: http://akjasmirko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0