Nu har vi tränat ;)

Igår morse vaknade jag redan 5.45  och sånt gillas inte av mig ;) tycker det blir så himla lång dag då.
Kl 7 så drog jag ut hundarna i skogen, och det va verkligen drog, för ingen av tjejerna tycker att man ska ut så tidigt, dom är morgontrötta mina små puppor *ler*
Sen städades det här hemma, och så lite långprommenader mm, Peter kom hem redan kl2 så då åkte vi å handlade lite.

Idag så har vi varit ute i Tyresta och tagit en 6km slinga och det var så skönt, solen sken och Peter gnällde inte en enda gång på att det var långt haha hittade även lite kantareller *gott*
Sen blev det fika och macka innan vi åkte därifrån, sen hem å hämta Steffy, Puma och Trixa för en vända på SSBK och träna agility. Och det gick jättebra ;)
Tränade också hopp över hinder, och det gick också jättebra idag.

Efter det så va både 2benta och 4benta trötta så det blev vila innan maten.

Nu har vi varit på fotbollsplan och kört lite lydnad som gick bra det med och även uppletande som inte går lika bra men är kul ändå ;)

Nu ska det tittas på tv resten av kvällen
Kramisar från oss





Kommentarer
Postat av: steffy

vi var duktiga idag, både agility och lydnasträning :) men skulle vilja se lite bilder

2009-09-05 @ 21:21:02
Postat av: carina

Ni är ju så duktiga och hinner med så mycket på en enda dag!

/cod

2009-09-07 @ 12:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0