Lite blandat igen

Hej hopp glada ;)
Ja jag vet inte riktigt vad vi har gjort sista tiden mer än träning av Akela och väldigt många långa promenader. Många ute i Ågesta tillsammans med Helene och Kenzo.

Igår så började Akela på agility med Steffy och det gick jättebra för dom och Akela struntade nästan helt i mig och bara fokuserade på vad hon skulle göra eller vad hon tyckte hon skulle göra ;)


Hösten är ju så härlig när solen lyser och med alla färger , kryddad med mina fina tjejer så blir det ju bara bättre.


Med Akela så har jag helt misslyckats med att få henne att förstå skillnaden på din och min säng;)
men inte svårt att tyda av blicken att hon tycker jag kan sova på golvet, ska nog köpa bredare säng tror jag =)

Nu ska jag ut å träna lite, Elin ska hjälpa oss idag

Ha det gott och ta vara på det fina vädret, för snart kommer väll höststormarna

Kommentarer
Postat av: Monica & Rudolf

Hej på er.



Ja, tyvärr är nog hösten här snart. Det är verkligen kallt ute på morgonen nu och sen blir det varmt på dan så det är svårt att klä sig.



Har du vänstervarvat något? Det är ju bara en vecka kvar nu. :-) Ska bli kul att ses även om jag måste jobba en hel del.



Kram

2009-09-17 @ 21:36:45
URL: http://www.gyllenbrun.se
Postat av: steffy

Vi måste promenera och träna lite mera tillsammans :) De va skit kul på agilityn, super duktig vovve

2009-09-18 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0