Jag har tränat med Akela nu =)

Jaha så har det blivit September men fortfarande varmt.
I Tisdags så var jag faktiskt iväg till Ågesta och tränade, kanske är tid att göra det nu hihi
När vi skulle träna hopp så fick hon för sig att hon skulle springa förbi, 3 gånger gjorde hon det, men sen surade jag till på henne och då funkade det igen.

Steffy fick leka tävlingsledare och då skötte sig Akela jättebra, men hon har ingen förmåga att kasta sig snabt ner på läggande;( jag fattar inte att hon ska seg så mycket, men hon gör det i alla situationer.

Hon håller ju tom apporten utan problem nu, duktig tjej.

Igår så var jag, Peter och hela styrelsen för hyresgästföreningen ute och åt middag på Enskede värdshus, så himla god mat fick vi;) sånt gillas hihi

Annars har det ju inte hänt så mycket här, löpet är över så hon kan springa lös i skogen igen, och det är ju jätteskönt. Jo när jag var ute med Kenzo i tisdags så stötte vi på 2 älgar, dom stog bara några meter ifrån oss och glodde och vi glodde tillbaka hihi, tror inte vi haft älg här på 10 år.

Och igår så fick Steffy hem sin lilla 8veckors tollare, och hon är ju så söt så man smälter ju, jag var tvungen att springa dit och klämma lite på henne, Trixa ska hon heta.

Ha det så bra.
Nu ska jag äta lite frukost;)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja ja o grannen stötte faktiskt också på en älg i da. man ser ju lite mer när man sitter på en hästrygg. Hade ja varit på marken så hade ja förmodligen bara hört den.

2009-09-05 @ 16:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0