Bara bilder


Skönt med sängvärmare=) dock har jag lite svårt att komma ner i min säng, ingen av vovvarna flyttar på sig......

Idag tog vi med kameran ut i skogen, som vanligt försvann solen när vi klev ut.......

Måste vi göra det här nu igen.............


Se så glada dom ser ut.............eller kanske inte ;-)


Snygging


Den här bilden gillar jag =)


kellie spanar/lyssnar efter skogsmöss


Lite snöig om nosen blir man när man dyker i snön =)




Hon ser så härlig ut i sitt täcke, varmt och skönt

Men ibland måste man springa lite för att hålla värmen =)

Nu är det dags att hämta tvätten i tvättstugan, skönt när det är klart.
Kram


Kommentarer
Postat av: Monica & Rudolf och resten

Vad jobbigt att de inte ringer tillbaka fast de lovat. Ni verkar verkligen haft otur. Vi har ju (som du vet) varit en del på bagis men har bara positiva saker att säga om dem. Vad konstigt det kan bli.



Ska ni till mässan något? I sånt fall kanske vi kunde ses där?



Lycka till med bagis.



Kram



PS. Grattis till Peter i efterskott

2010-12-02 @ 20:40:14
URL: http://www.gyllenbrun.se
Postat av: Carina

Ja det är underbart att fota hundar i deras naturliga element.

Och skönt att jag har iaf några av hundarna som tycker om att vara ute fast det är snö och kyla

2010-12-02 @ 20:59:20
URL: http://www.stingyskennel.zoomin.se
Postat av: Zita

Hej1

Måste berätta en sak som jag kom på när du skriver om under kortet där Kellie lyssnar efter möss. Munsterländer maja som vi hade, hon älskade snö o hon lyssnade efter möss...... en gång så dök hon ner i snön o tror du inte att hon kom upp med en råtta i munnen..... och vi försökte få henne att släppa den, vad tror du hon gjorde... jo hon svalde den!!!! urrrrk :)

Som tur så blev hon inte sjuk.



Kramiz

2010-12-04 @ 15:41:17
Postat av: carina

Härliga bilder!

2010-12-05 @ 09:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0