Nu är vi på g =)

Jaha idag va det dags för bagis igen........... och nu är hon hel igen........ är så jäkla glad =)
Enligt vet ska hon kunna flänga runt till 100% om 3 veckor, så nu ska vi utöka promenaderna lite i taget, typ dubbla våra tider ute skulle funka bra, så 15-20 minuter har nu blivit 30-40 minuter hihi känner mig som ett barn på julafton.

När vi va hos vet idag så bad jag honom känna på en liten knöl som Kellie har fått på sidan av hö framben, undrade om jag skulle boka tid för henne på en gång........
Men han va så gullig så han tog prov på den på en gång och tittade i mikroskop, utan att se något elakt =) Ska hålla koll på om den kommer tillbaka.
Och det gjorde han helt gratis......... Så det kostade bara 650 kronor idag, självklart så ska jag ju ha tillbaka det mesta av agria.

Det blev ju självklart en promenad hem från bagis på 40 minuter ;-)

Nu ska vi bara slappa resten av kvällen, Akela sover som ett litet barn =)

Kram till alla

Kommentarer
Postat av: Monica & Rudolf och resten

Åh så härligt för er alla! Livet blir så mycket enklare (och billigare) när man har friska hundar.



Hoppas vi ses något på mässan.



Kram

Monica

2010-12-15 @ 20:40:50
URL: http://www.gyllenbrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0