Tar ett återbesök den 15/12

Har nu pratat med bagis IGEN, blir galen snart tror jag............. Vetten som skulle ringa mig idag ville inte uttala sig om hur man går vidare med Akkas tass (resepionisten ringde upp henne) kunde hon inte ringa MIG och säga det då??????
Nu har jag bokat en tid hos en ortoped  där den 15/12, känns som det är enda chansen att få reda på något.
Tjejen som svarade när jag ringde tyckte att vi hade "hamnat lite mellan stolarna" nähä??
Vi har ju haft olika veterinärer typ varje gång vi varit där.
Nu är jag så sabla irriterad så jag måste nog göra av med ilskan genom att dammsuga lite............har ju ingen hund som vill /kan gå långt i kylan.

Se till att hålla era hundar hela ;-)


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag är så glad och tacksam att ja ghar en och samma veterinär då något händer mina hundar.

Men om något riktigt allvarligt skulle hända kan det ju vara så att han inte kan ta hand om det....Så det är bara att hålla tummarna att det kommer att gå bra....Styrkekram får du av mig

2010-12-02 @ 11:15:56
URL: http://www.stingyskennel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0