Vilket skitväder

Alla har nog uppfattat min saknad av längre promenader, det hade nog vädrets makter också som dagen till ära bjuder på blåst och snö i en mycket tråkig kombination =(

Men får jag gå 30-40 minuter då ska det göras också haha
Tillslut hade jag mössan nerdragen till övre ögonfransarna och halsduken till dom undre ögonfransarna........ hundarna gick i mina knäveck och suckade högt. Gav mig blickar som bad om
"men ta mig hem nu då" Ha ha livet är bra härligt, nu har vi gemensamt (jag och hundarna) bestämt att vi ska ta det lite lugnt idag med *ler*

I helgen är det ju hundmässan på Älvsjö, så då ska jag stå och tycka synd om mig själv som inte kunde ställa Akela. Nu när hon är så himla bra pälsad, ja förutom ena benet/tassen då ;-)
Har fått tillbaka anmälningsavgiften iaf, dom va inte snabba tog 6 veckor.

Sitter och tänker på vad jag borde göra, men det va så mycket så jag tror jag skuter upp det till en annan dag =)

Ha en bra dag och va rädda om er =)
Kramar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0