Fredag

Så va det fredag igen och tro det eller ej.... men jag väntar fortfarande på att veterinären ska ringa :( Men det är ju bara 3 dagar sen hon skulle ringa................ surar.

Akela har hunnit med att tappa stövel och bandage ute i snön på en promenad, men ni ska inte tro att hon brydde sig inte, nä hon försökte glatt kliva vidare ;) Fick lägga ner henne och klä på henne stöveln igen, men den blev ju förstor utan bandaget under, så det gled av igen....så jag fick offra min ena vante till hennes tass, och stöveln på det. Blåste och snöade gjorde det, så innan vi va klara med påklädning av tassen så hade mina fingrar tappat känseln, och det är inte lätt att knyta skosnören då hihi. Men hem kom vi ;-)

Idag ringde jag upp Agria och ifrågasatte hur det påverkar med gjorda MH och 1a pris i lk1......
Och helt plötsligt så hade jag en livförsäkring på 17500 Kronor, inte illa ;-)

Nu ska vi ut på en lite runda igen.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja dom blir ju mer värdefulla om de är skolade och har MH. Kul..men för den del så får vi hoppas att hon kommer att leva många år till.

2010-11-26 @ 21:18:45
URL: http://www.stingyskennel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0