Har haft "finbesök" från Ankarsrum =)

Hej hopp =)
Från Tisdag till Onsdag så hade vi besök av Helena och Zita från landet. Va så himla kul att träffas igen. Vi har ju inte varit nere på landet sen i somras :(
Vi åt gott, skrattade och pratade mycket.
Och på Onsdan blev det shopping i Farsta.

Zita fick ju snabbt hjälpa till med Akkas tass omläggning, och det gick så himla bra så nu kan man sköta det på 2 personer, hon gråter lite men stretar inte alls så mycket längre =)

I tisdags så tog jag och Akela bilen ner till golfbanan där jag la ett spår till henne, ca 150 meter,2 vinklar, 3 pinnar + 1 slut. Blev dock ingen längre liggtid eftersom jag inte får gå så mycket med henne och det är jättetråkigt att sitta i bilen å bara vänta ;-(

Men hon tyckte det va SÅÅÅÅ kul, och hon tog det utan problem ;-)
Efter det så blev det aktivering med Kellie i skogen.
Sen en långis med Kenzo.
Vi va alla nöjda och trötta sen ;-)

Nu har vi hasat runt lite i skogen, eller det som är kvar av skogen, dom ska bygga hus och göra asfalterade gångvägar överallt.........ogillar detta stort.

Ska nog åka iväg å spåra lite idag med tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0