Mycket spår blir det =)

Ja i Torsdags så blev det ett ängspår igen, det blåste som tusan ute så jag drog en påse med skinka efter mig.
Det fick inte ligga mer än en kvart för det är så tråkigt att bara vänta...... får ju inte låta henne gå så mycket :( mutter mutter tråkigt

Men hon tog upp spåret kanonbra, hon fick så brottom så dom 2 första pinnarna "hann" hon inte stanna vid hihi
Men den 3e och slutet markerades ordentligt.
Det blev ett spår på ca 350 meter med massa vinklar och krokar så hon va ganska trött efter.

Igår fredag så va vi på Bagis igen. Fick beröm för snyggt skött tass och att jag är duktig på att lägga bandage =) Vore ju konstigt annars så ofta som jag får lägga tillbaka skenan på plats igen efter hennes hoppande och studsande.

Idag så har jag varit ute å lagt ett skogsspår som fick ligga ca 1 timme.
Hon tog upp spåret bra men tappar ibland men hittar konstigt nog alla pinnar =)
Nu är hon utslagen på golvet ;-) Det blev ett krokigt spår idag med.

Ska iväg å tända ljus för pappa på minneslunden om ett tag och självklart ska Gunilla (svärmor) få ett på sin grav med.

Ha det gott nu =)

Kommentarer
Postat av: carina

Du är sååå duktig! Är jätteglad att yrvädret Akela bor hos dig!

/carina

2010-11-07 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0