Skenan är nu borta =)

Ja idag har vi (förhoppningsvis) varit på vårat sista besök å bagis.
Skenan är borttagen och senan ser bra ut, eller snarare känns bra när vette böjde på den :)
Så nu ska det bara läkas ihop på tramdynan med, trycksåret menar jag.

Men jag tror att det kommer bli fint ganska snabbt nu när det inte behöver lindas så mycket runt, det blir ju luftigare utan skenan också.

Så vi ser bara frammåt. Längtar ju som en tok efter att få träna med henne igen, men det är ju ett tag kvar tills det, med vi kan börja lite smått med linförigheten men utan up, eftersom hon sitter snett pga tassen, hon sitter liksom på ena skinkan med benet rätt ut, och så vill jag ju inte belöna haha.

Våra romenader kommer bli 3x15 minuter i ca en vecka, sen ska vi kunna öka å det lite.
Hon har ju blivit lite rundare dessa veckor, väger nu 21,4 så det ska bort drygt ett kilo med.

Kellie som alltid får följa med till vet för att äte lite godis, hon har nu jättebrottom in dit.
Hon har ju varit rädd för "sjukhus", men det har vi ju passat på att behandla nu med hihi.

Nu ska jag hämta Kenzo så han får en prommis och sedan får han ju njuta av vårat sällskap restan av em.

Ha en trevlig dag. Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu håller jag tummarna för att det ska funka. Och att du snart kan träna på som vanligt igen.

Ibland kan det vara bra att göra ett uppehåll oxå. Så att allt som lärts in får sjunka in. Iaf så är det så med mina hundar//kram Carina

2010-11-16 @ 12:57:32
URL: http://www.stingyskennel.zoomin.se
Postat av: carina

Som ni kämpat med detta hoppas verkligen att det håller och att ni snart är i full gång igen! Måste också berömma dig för att hon inte gått upp mer i vikt så en eloge till Mimmi!!

/kramar en annan carina, Olle & Laban skickar nospussar

2010-11-16 @ 16:34:13
Postat av: Monica och Rudolf

Vad härligt att det går åt rätt håll med tassen. Även om det är tråkigt "att sköta sig" så tjänar man ju på det.



Kram

2010-11-17 @ 07:59:03
URL: http://www.gyllenbrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0