Ynkligt smalt ben/tass


Inte mycket till muskler kvar här inte :( Det stackars benet och tassen är så spinkigt så nu är man nästan rädd att det ska gå av på henne ;-)
Första natten utan skena är iaf avklarad, jag har sovit jättedåligt eftersom jag va "tvungen" att kolla så bandaget satt kvar typ varje timme, nu med följd av en attans huvudvärk.

Det är inte lika lätt att få eländet att sitta kvar nu när jag inte får använda wet flex lindorna, utan bara linda med mjuka lindor och gasbinda (det måste ju lufta nu) Men jag lär mig väll snart det också. Det satt kvar hela natten =) Och såg fint ut nu när vi bytte *stolt*

Jag trodde eller snarare hoppades ju att hon skulle tycka det kändes lite konstigt nu när inte skenan sitter kvar, och då ta det lite lugnare, men inte då ;-(

Det är lite surt att inte kunna gå en lååång prommis på morgonen när vädret är vackert tycker jag.
Helt frostvitt och minusgrader och sol ;-) Men snart, typ nästa år ;-) kan vi ju det igen hihi

Nu ska det dammsugas lite, har en hel grushög på golvet känns det som.

Kram




Kommentarer
Postat av: Carina

Kan du inte gå med henne själv då. Och sen gå en längre promenad med dom andra. Jag får ju alltid gå flera turer jag:-) Orkar inte att ta alla samtidigt:-)



Och visst är man som en mamma med som små....Vaknar både då och nu..vakar och pysslar.Det är det som kallas kärlek<3

2010-11-17 @ 20:00:13
URL: http://www.stingyskennel.zoomin.se
Postat av: Rudolf

GRATTIS syster på födelsedagen!

2010-11-18 @ 09:13:37
URL: http://www.gyllenbrun.se
Postat av: Rudolf

Nu när du inte får springa och busa kanske du allafall kan få något jättesmarrigt att äta på så att du börjar bygga upp din smala tass.

2010-11-18 @ 09:14:32
URL: http://www.gyllenbrun.se
Postat av: carina

JÄTTEGRATTIS!! till världens bästa Akela!!!!!!!!!!!!!på 3-årsdagen

/kennelmamman

2010-11-18 @ 18:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0