Då var vi lite tassinfo igen





Ja så här ser eländet ut :-(
Idag har vi varit på bagis igen. Ovanligt va=)
Skillnaden idag blev att det blev bandagebyte i vaket tillstånd, inte kul men det gick.
Jag och en sköterska höll fast henne och vet "pinade" henne.
Som ni ser så ser det ju inte jättebra ut, så nu måste vi iaf göra dessa byten hemma, men vi kommer vara 3st som hjälps åt, och jag kommer inte duscha eller föna. Utan vi ska slösa på vad det nu ska tvättas med, och det kommer få ta längre tid med lufttorkning men så får det bli.

Men vi ska tillbaka i morgon igen för jag måste titta en gång till så jag vet hur det ska gå till ;-)
Jag tycker det är lite jobbigt att själv ta ansvar för detta, pustoch suck, men kan ju tycka att det blir skitdyrt att betala 1300 varje dag (innan reglering).

Tänk vad jag ska slita ut familj och vänner nu i flera veckor. men i nöden prövas vänner ;-)
Börjar bli jäkligt trött på att inte kunna gå riktiga långpromenader nu, och är för trött för att varje dag gå med hundarna var för sig, det tar på krafterna med trasig hund hihi

När jag kom hem efter prommis på em, så ser jag (som tur är) att någon kasta/tappat massa glas utanför våran port. Blev helt galen =( kröp runt som en tok på marken och plockade allt jag hittade samtidigt som jag svor och muttrade alla fula ord jag kunde komma på.
Tur jag inte såg när det hände, då hade jag gjort mig olycklig på den personen :(

Usch va trött jag blev nu när jag tänkte på det hihi

God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0