Nytt akutbesök

Nu är jag heligt trött på trasig tass och besök på Bagis :(
Blev ett akutbesök igår eftersom det luktade snusk om henner bandage.
Så nu har hon en kraftig  inflamation, odling är tagen och vi ska tillbaka i morgon Torsdag igen.


Idag är hon riktigt trött och tråkig, tror hon har jätteont efter gårdagens grottande i såret, vi har som vanligt (efter Besök på Bagis) inte sovit i natt. Hon har pipit och gråtit, vi va ute å gick kl 2.

Nettan (en granne) ringde mig i morse och undrade varför vi promenerar på nätterna hihi

När jag lämnade Akela igår, så missade jag bussen, nästa skulle gå 28 minuter senare.
Det regnade och blåste, och jag va lessen och orolig. Blev så sur så jag gick hem =( Tog nästan 1 timme (gick bilvägen) Det är skittråkigt att gå utan hund. Jag va dyngsur och jättekall när jag väl kom hem, och då skulle ju Kellie ut :/ Och Kenzo skulle ha en långis..............Så det va bara att byta kläder och vända ut igen, jäkla hundliv detta är ;-)

Nu är ju Kenzo dagishund på halvtid här hemma och allt går bra, han är så lycklig när han får springa upp i min trapp, mina tjejer ser inte lika glada ut när han kommer =) men det ger sig med tiden. Alla leksaker är bortplockade då både Akela och Kenzo är lika envisa och det skulle kunna bli "lite" gruff om vem som ska ha den.
Här tar vi det säkra före det osäkra hihi


Men nu sover alla hundarna så gott så, Jag ska slappa framför tvn

Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0