Tassen är dålig :(

Jag har pga panikångest inte kört bil på flera år. Men igår bestämde jag mig att det får vara slut på dessa ideer. Så idag på fm lyfte jag in hundarna i bilen och körde till Bagis, tjoho vad härligt det är att köra bil haha va inga problem alls =)

Pratade nyss med vet, hon talade om att Akelas tass inte alls är bra, det har spruckigt upp i såret.
Så nu ska jag varje dag duscha av hennes tass i 3-4 minuter torka med fön (måste åka och köpa en) och sedan lägga om igen. Undrar hur fasen det här ska gå.
Men om det inte görs ordentligt så är det risk att en del av trampdynan kommer stötas bort :(

Skulle bra gärna få tag i den fan som kastade just denna glasbit grrr

Har varit på 2 härliga höstprommisar idag, först med Kellie, Sophia och Tiquila. Och sen en med Kenzo.

Nu ska jag snart åka å hämta lillskruttan igen. Och nu vet jag ju att hon kommer vara orolig och ha ont hela natten, så att i morgon är vi skittrötta igen.

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Monica & Rudolf

Det verkar inte gå bra alls med hennes sår. Vi håller tummarna att det går åt rätt håll från nu.



Kram

2010-10-21 @ 23:01:46
URL: http://www.gyllenbrun.se
Postat av: carina

Men vad jobbigt för er, hoppas verkligen att det blir bra nu.

kramar & nospussar från carina olle & laban

2010-10-22 @ 07:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0