Jag vill ha vår nu!!

Blåst och snöande tycker vi inte är kul =( Och sista dygnet har det varit på tok för mycket av både och, vi vill ju ha vår nu, inte mer vinter...........

För ca 2 veckor sedan så va vi med Kellie på massage (hon vann ju det)
Och nu efter det så är hon ju helt tokig ;-) hon hoppar och studsar, jagar efter bollen som en tok och är så mycket lättare i steget. Hon hade ett par muskelknutor vid ryggraden och dom måste ju uppenbarligen ha påverkat henne. Men nu är hon som ny hihi
Så nästa vecka ska Akela också få massage, tror det kan behövas efter att hon haltat så länge.

I morse mitt i värsta blås och snöovädret så va jag och Elin ute på en prommis i 1 timme, och jag lovar att vi fick pulsa för att ta oss fram  pust å stön så jobbigt det va.
Sen fick Kenzo en prommis, men bara 40 minuter idag, efter det hade jag vila av mig själv haha
Vid 2 tiden gick jag och Elin en timme till, men i solsken och blåst denna gång, men lika mycket pulsande denna gång.
Nu när det är så djup snö så passade vi på att köra intevaller med hundarna, trots att snön va  djupare än vad mina hundars ben är långa så gick det med en rasande fart, härligt att se

Tyckte att Akela såg väldigt trött ut på vägen hem, och ca 1 timme efter vi kom in så började hon spy som en tok, lyckades på bara några minuter spy ner 3 st fällar, 1 biabädd och flera pölar på golven. Nu har det lugnat ner sig och hon sover sött i husses knä.

Nu ska vi bara slappa i kväll, vi har ätit pizza till middag (Peter fick handla på hemvägen)
Jag är säker på att jag kommer ha träningsvärk i rumpan i morgon efter allt pulsande haha

Ta det försiktigt i snö och halka nu ;-)
Kram från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0