Första sökpasset avklarat

Tänk att det kan vara så jobbigt att skriva lite oftare här då ;-)
Så vad händer då? Ja i sanningens namn inte så mycket alls.......
Akela började ju löpa samma vecka som vi skulle börja med söket =( Men nu är det över, så i Söndags blev första sökpasset.
Åh det va så kul!!!!! Vi har ju bara provat på några gånger förut och Akka har ju tyckt om det.
Hon har ju aldrig tidigare bekantat sig med en sån "slangbit" men det va inga problem alls att ha den i munnen.
Hon va taggad som tusan och for iväg som en raket på komandot (ingen tjuvstart som jag trodde det skulle bli, då hon nästan hoppade på stället ) ut snodde slangen och tillbaka till mig, kopplade henne och talade om att hon skulle visa och det va inga problem det heller =)
Så det blev 4 st skick och alla utförde hon jättebra, det är ju lätt att säga så här i början när kraven inte är så stora hihi

Snön börjar ju sakta minska och det gillar vi för nu vill vi ha vår.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe
Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Rudolf

Härligt att det gick bra på sökträningen. Jag misstänker att även Rudolf skulle gilla det eftersom han gillar alla människor. :-) Man kanske ska prova någon gång.



Kram

Monica & resten

2011-02-09 @ 08:30:56
URL: http://www.gyllenbrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0