Händer inte mycket här inte

Ja så har vintern fått en formsvacka och blivit plussgrader "ogilla"
Blött, halt, grått = skittrist
Men i morgon ska det ju bli minus igen, så då borde man kanske förbereda sig med hjälm på skallen och en kudde på rumpan innan man går ut =)

Igår åkte jag och Elin iväg för lite träning i ett parkeringsgarage, första gången för Akela.
Kan ju inte skryta med att det gick bra, men hon blev trött iaf ;-)
Hon hade mycket problem med bilar , folk och det mesta faktiskt.
Dessutom blev hon kolsvart i pälsen, och det sitter kvar i dag med, hon som badades för 10 dagar sen =)

Annars har det ju som vanligt inte hänt nått kul. Jo jag och Peter och 4 vänner till va på bio i lördags, kommer dock inte ihåg vad filmen hette, och den va sådär. Men trevligt hade vi med fika här hemma efter.

Jag hoppas också komma med i en sökgrupp, väntar på besked nu i veckan så jag håller tummarna =)

Nu ska jag äta lite frukost och dammsuga av innan jag hämtar Kenzo, kanske smartare att dammsuga när han har gått hem istället, smart jag är hihi

Ha en bra dag
Kramisar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0