Lite om inte så mycket alls =)

Hej hopp! På den här sidan händer det inte mycket inte ;-)
Vi kom med i sökgruppen!!! Så kul...... och som väntat så började Akela löpa =(
Så vi ska göra våran debut om ett par veckor då.
Ska bli spännande iaf, undrar om hon kommer bli som en sengångare efter detta löp eller vara som normalt, hon är jätteseg nu, och pipig;-)
Men det märker jag ju snart.

Tessan och Johan och 4 vänner till har åkt på semester till Egypten, skönt för dom men jag saknar min dotter till tusen när jag inte ens kan prata med henne varje dag :-( Och nu har ju strulet där nere stängt ner internet också, annars brukar vi ha kontakt på den vägen........... men men en vecka går fort........ibland iaf hi hi

I Onsdags så va Kellie och fick massage (hon vann ju det på kista mässan)
Hon tyckte det va lite konstigt med en som tog på henne så mycket ;-) Men efter ett tag låg hon lugnt, hon hade ett par knutar vid ryggraden som knådades bort, såg på henne att det va lite obehagligt men när dom släppte så somnade hon =)

Har nu bokat en tid för samma behandling till Akela den 16/2 ska hon dit och bli ompysslad =)
Tycker ju att hon går lite stelt i bakpartiet, antagligen är hon felbelastad efter den långa tiden med ond tass. Så tror att det här kommer göra henne gott.

Jag skulle också behöva massage!!!!!! Men det får bli en annan gång

Har varit hos tandläkaren idag, och det kostade ju över 2000 kr, hade kunnat bli mycket massage för dom pengarna ist.

Nu måste jag äta något innan jag svälter ihjäl ;-)
Kram alla




Kommentarer
Postat av: Monica & Rudolf och resten

2011-01-28 @ 22:06:50
URL: http://www.gyllenbrun.se
Postat av: Monica & Rudolf och resten

Kul att se ett inlägg här igen. Det är så länge sedan senast. :-)



Jag gick en massagekurs för ett år sedan men inte har jag masserat hundarna något för det. Det är synd att man inte tar sig tid då jag tror att det är bra både för det ena och andra.



Kram

2011-01-28 @ 22:08:34
URL: http://www.gyllenbrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0